امروز » سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰

تاریخ انتشار خبر : ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ ۱۱:۳۳:۱۰


قدردانی استاندار بوشهر از بانک مسکن در آیین واگذاری ۲۴ واحد مسکونی در عالیشهر

احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در آیین واگذاری ۲۴ واحد مسکونی به متقاضیان در عالیشهر با بیان این که طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر با شتاب و کیفیت‌ مناسبی اجرا شده است، از مدیر شعب بانک مسکن برای تلاش در امر خانه‌دار شدن مردم تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ ۲۴ واحد از ۴۸واحد مسکونی آماده واگذاری طرح نهضت ملی شهر جدید عالیشهر بوشهر در روز نوزدهم مهرماه با حضور استاندار، نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی استان، به افراد واجد شرایط واگذار شد.
بر اساس این گزارش، از مجموع ۲ هزار و ۲۷۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در دست احداث در شهر جدید عالیشهر، ۵۲۵ واحد آن مربوط به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و ۴۸ واحد نیز آماده واگذاری است.
مرتضی دهداری‌زاده مدیرشعب بانک مسکن استان در حاشیه این مراسم با اشاره به آمار عملکرد این بانک در طرح نهضت ملی مسکن گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون، قرارداد ۴ هزار و ۵۸۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب ۸۷ پروژه به ارزش ۲۲ هزار و ۶۷۴ میلیارد ریال در بانک مسکن استان بوشهر به امضا رسیده است.
وی ادامه داد: بانک مسکن تاکنون در استان بوشهر، مبلغ ۱۲ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرداخته است.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava