تاریخ انتشار خبر : ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ ۱۱:۱۰:۲۴
مدیران بانک مسکن رو در رو با مردم
مدیران و مسوولان بانک مسکن در قالب برنامه میز خدمت بیواسطه به مطالبات مشتریان زنجانی این بانک رسیدگی کردند.
به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سیدمهدی میرکاظم نژاد معاون مدیر شعب استان، غلامرضا کاظمی مسوول امور اعتباری و مسوول ارتباطات و بازاریابی در مصلای شهر زنجان به درخواستها و مشکلات مردمی رسیدگی کردند.
این دیدار چهره به چهره مردم با مسوولین دستگاههای اجرایی استان بهمنظور بهبود، تسریع روند رسیدگی به شکایات، مطالبات مردم و اهتمام برای برطرف ساختن موانع و همچنین تثبیت اعتماد مردم به دولت مردمی و افزایش رضایت عمومی برگزار شد.
برگزاری این ارتباط مردمی با هماهنگی دفتر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان برنامهریزی و از طریق وبگاه اینترنتی رسمی شورای سیاستگذاری امامجمعه، استانداری، فرمانداری و پایگاههای نماز جمعه و رسانه گروهی در سطح شهر به همشهریان اطلاعرسانی شده بود.
میز خدمت با حضور پرشور و مراجعه بیواسطه اقشار مختلف مردم صورت گرفت که با فضایی دوستانه و صمیمانه همراه شد.
در پایان این دیدار معاون مدیر شعب استان دستورات لازم را برای برطرف کردن موانع و مشکلات مشتریان زنجانی بانک مسکن صادر کرد.