امروز » یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۵

تاریخ انتشار خبر : ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۰۷:۴۷:۳۰


تدوین برنامه اجرایی استان‌ها در حوزه زمین و مسکن برای سال ۱۴۰۲

مدیرکل دفتر تجهیز منابع و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز به کار نشست تدوین برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها از صبح امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نفیسه قدسیان مدیرکل دفتر تجهیز منابع و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن با تشریح اولویت‌های این سازمان در سال آتی گفت: همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم طرح نهضت ملی مسکن در بخش‌های تامین زمین، آماده‌سازی‌ها و اجرا اولین اولویت سازمان ملی زمین و مسکن و یکی از اولویت‌های اصلی دولت است.

قدسیان مولد سازی دارایی‌های دولت، اتمام مسکن مهر، استفاده از ابزارهای نوین برای تامین منابع مالی، شهرک سازی، توجه به تهاتر اراضی برای تامین درآمد بیشتر و تعامل با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و استفاده از فن‌آوری‌های نوین ساخت پروژه‌ها را از دیگر اولویت‌ها و ضرورت‌هایی خواند که باید در تدوین برنامه اجرایی مورد توجه نیروهای ستادی و استان قرار گیرد.

مدیرکل دفتر تجهیز منابع و بودجه سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه این نشست در سه روز برگزار خواهد شد، افزود: در هر روز برنامه کار ۱۲ استان در دونوبت صبح و عصر مورد بررسی قرار خواهد گرفت که امیدواریم بتوانیم با یک رویکرد هدف‌گرا، پویا و مبتنی بر کار گروهی، اهداف و برنامه‌های سال آتی سازمان را در تمامی استان‌ها محقق نماییم.

وی اظهار داشت: ۵ کارگروه متفاوت هزینه‌های املاک و حقوقی، هزینه‌ها و برنامه‌های نقدی فنی و مهندسی، درآمد، کارگروه غیرنقدی املاک و کارگروه حقوقی و مولد سازی، مشارکت و شهرک‌سازی به تدوین برنامه اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها مشغول‌اند.

تدوین برنامه اجرایی سالیانه ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها هرساله با هدف برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری حوزه زمین و مسکن در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار می‌شود.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava