امروز » یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۹

تاریخ انتشار خبر : ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۱۵:۳۳:۵۶


تاکید بر پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در البرز

در نشست مدیرشعب بانک مسکن البرز و بنیاد مسکن استان، هر دو طرف بر پیشبرد و تسریع اجرایی شدن پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار استانی بانک مسکن – هیبنا؛ در این نشست علی‌اصغر نادری سرپرست مدیریت استان ضمن تبریک انتصاب علی محمدی به سمت مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: هر دو سازمان درهدف خود دارای منافع و منابع مشترکی هستند.

وی تصریح کرد: برای اجرای صحیح و درست طرح نهضت ملی مسکن و تعیین تکلیف واحدهای مسکونی مسکن مهر و به سرانجام رساندن آنان، نیازمند همیاری و همکاری بنیاد مسکن در همه زمینه‌ها هستیم تا بانک مسکن به عنوان بانک عامل در تامین منابع مالی بتواند خدمات مالی و بانکی مناسبی را برای جامعه هدف ارایه کند.

سرپرست مدیریت البرز خاطر نشان کرد: بانک مسکن و بنیاد مسکن هر دو از یک خانواده هستند و در یک مسیر حرکت می‌کنند که همان تامین مسکن ارزان‌قیمت برای اقشار کم‌درآمد و بی‌بضاعت است.

وی در ادامه به گزارشی از عملکرد بانک مسکن استان پرداخت و بیان کرد: بانک مسکن البرز حدود 20درصد پرداخت تسهیلات بانکی در استان بین بانک‌های استان توانسته است رتبه نخست را در بین بانک‌های استان کسب کند و بیشترین میزان تسهیلات پرداختی در بین بانک‌ها استان را دارد.

نادری تاکید کرد: بنیاد مسکن با انتقال حساب‌ها و معرفی پیمانکاران خود به بانک مسکن می‌تواند نقشی موثر و مفیدی را در تامین منابع مالی طرح‌ها و پروژه‌های حوزه مسکن داشته باشد.

سرپرست مدیریت البرز در این دیدار آمادگی کامل بانک مسکن در جهت هر گونه خدمات بانکی و مالی در حوزه نهضت ملی مسکن و همکاری در جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای مسکن مهر عنوان کرد و بیان داشت: بانک مسکن در حوزه مالی و بانکی با افتخار در خدمت نهادهای متولی مسکن و ساختمان است.

علی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز نیز در این نشست از مدیر شعب بانک مسکن استان به جهت پیگیری و جدیت در موضوع تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر و اجرای طرح نهضت ملی مسکن تقدیر و تشکر کرد و گفت: بنیاد مسکن در کنار بانک مسکن خواهد بود و از هر اقدامی برای رفع مساله و مشکلات در این خصوص دریغ نخواهد کرد.

وی در این نشست؛ دستور بررسی سریع وضعیت پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر مربوط به بنیاد مسکن را با هدف به سرانجام رساندن و تعیین تکلیف آنان را صادر کرد و گفت: هر گونه مانع و یا مشکلی در اسرع وقت با همکاری و همیاری سایر بخش‌ها برای آماده‌سازی و تکمیل و نهایتاً تحویل واحدهای مذکور به متقاضیان مسکن مهر و معرفی آنان به بانک مسکن اقدام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز در ادامه افزود: بنیاد مسکن با هدف ایجاد تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد تمام تلاش و کوشش خود به منظور معرفی پیمانکاران برای تمرکز منابع در بانک مسکن اقدام خواهد کرد.

در این نشست، همکاری های بانک مسکن و بنیاد مسکن مورد ارزیابی قرار گرفت و هر دو طرف در راستای پیشبرد و تسریع اجرایی شدن پرو‍ژه های نهضت ملی مسکن در البرز تاکید کردند.

در ادامه، همکاری جدی بانک مسکن و بنیاد مسکن برای خانهدار شدن مردم از طریق این طرح مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت .


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava