امروز » شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۵۲

تاریخ انتشار خبر : ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ ۱۲:۱۹:۱۲


اتاق بازرگانی نیروی محرک استان در توسعه اقتصادی است

جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در دیدار با رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از حمایت های اتاق در تشکیل باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان ، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان در این دیدار با بیان این مطلب گفت: ایجاد باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان در استان گامی مثبت در توسعه همه جانبه استان است و حمایت و همراهی بانک مسکن با فعالان اقتصادی عضو باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان در کنار اتاق بازرگانی موجب پویایی و تحرک روزافزون صنعت مسکن و ساختمان می شود.
مدیر شعب استان کردستان از همکاری اتاق بازرگانی در راه اندازی باشگاه تقدیر کرد و افزود: با ورود فعالین اقتصادی بخش مسکن استان به باشگاه و تقویت توان فنی و مهندسی در اجرای به صرفه تر پروژه ها، بسیاری از مشکلات در بخش مسکن و ساختمان برطرف خواهد شد.
وی اقدامات باشگاه در انسجام فعالین اقتصادی بخش مسکن را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: در مدت بسیار کمی که از انعقاد تفاهم نامه باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان می گذرد، اقدامات بسیار اثربخشی در انسجام فعالین بخش مسکن با برگزاری نشست های تخصصی در اتاق بازرگانی انجام شده و این می تواند زمینه ساز رونق بخش مسکن و توسعه اقتصادی استان در آینده ای نزدیک باشد.
در این دیدار رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی سنندج نیز با اشاره به نقش باشگاه در پویایی بخش مسکن اظهار داشت: راه حل درون رفت از مشکلات فعلی، همگرایی بخش خصوصی و دولت است و اتاق به عنوان بزرگترین تشکل صنفی و پارلمان بخش خصوصی از روزهای اول تاسیس در کنار بانک مسکن بوده و در این راه از تمام توان خود در به ثمر رسیدن تلاشهای شبانه روزی همکاران بانک استفاده خواهد کرد.
سیدکمال حسینی در ادامه افزود: ساختار باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان، طوری طراحی شده که با انسجام ارگان ها و بخش های ذیربط میتواند منجر به حل بخش اعظمی از مشکلات صنعت ساختمان شود.
رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی سنندج با اشاره به این نکته که کار اتاق بازرگانی تامین مسکن نیست: تصریح کرد: وظیفه ما ایجاد همگرایی و هم افزایی تمامی بخش های خصوصی مرتبط با مسکن در استان و انتقال خواسته ها و نیازها به دولت است که در این راستا اتاق ضمن برگزاری نشست های تخصصی با فعالان این بخش و جمع بندی خواسته ها کوتاهترین مسیر را جهت طرح و پیگیری تا حصول نتیجه انتخاب می کند.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از پتانسیل همه فعالان گفت: برای موفقیت در این زمینه ضرورت دارد تا دولت تمام زیرساخت های مورد نیاز را فراهم و همه فعالان این بخش هم دلسوزانه قدم به میدان عمل گذاشته تا کمبودهای استان در خصوص تامین مسکن همه اقشار جامعه رفع و زمینه توسعه همه جانبه استان فراهم شود.
لازم بذکر است در پایان این دیدار، مدیر شعب کردستان با اهدای لوح و پلاک یادبود بانک مسکن به سیدکمال حسینی رییس اتاق بازرگانی، از حمایت‌های اتاق در تشکیل باشگاه مخاطبان مسکن و استان تقدیر کرد.




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava