امروز » یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۰

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۰:۲۸:۰۷


تجدید پیمان با آرمانهای امام راحل (ره) انقلاب اسلامی و شهدای والامقام همزمان با آغاز دهه فجر

همزمان با آغاز دهه فجر مدیر شعب استان همدان به همراه رئیس حوزه حراست و جمعی از کارکنان مدیریت ،با حضور در گلزار شهداء ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و انقلاب، با اهداء گل به شهدای والا مقام انقلاب اسلامی،جنگ تحمیلی و مدافع حرم ادای احترام کردند.

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر مدیر شعب استان همدان با حضور در گلزار شهداء ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و انقلاب، با اهداء گل به شهدای والا مقام انقلاب اسلامی،جنگ تحمیلی و مدافع حرم ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا در این مراسم رسول مالمیر مدیر شعب استان همدان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهداء گفت : ما مدیون امام خمینی (ره)و شهداء هستیم و وظیفه سنگینی بر دوش همه مسئولین و خدمتگزاران نظام اسلامی می باشد.

وی افزود: امروز در گلزار شهداء حاضر شدیم تا ضمن تجدید میثاق مجدد با این عزیزان بگوییم راهشان ادامه دارد . و زمانی می توانیم بگوییم به این وعده عمل کرده ایم که با تمام توان برای پیشرفت و استقلال کشور عزیزمان ایران، تلاش کنیم تا همواره ایران اسلامی بر قله های افتخار بدرخشد.

مالمیر ادامه داد: یکی از دغدغه های اساسی حضرت امام رسیدگی به اقشار مستضعف و آسیب پذیر جامعه بود و با توجه به رسالت بانک در خصوص کمک به دهک های دارای درآمد متوسط و ضعیف خصوصا در مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن می باید به عنوان سرباز اقتصادی امروزه بیش از هر زمان دیگری با مسئولیت پذیری بیشتر و پیروی از فرامایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به منظور تحقق کامل آرامانهای حضرت امام خمینی (ره) گام برداریم.

شایان ذکر است با حضور بر مزار سردار شهید سرلشکر حاج حسین همدانی ضمن بزرگداشت و ادای احترام به مقام شامخ سردار قاسم سلیمانی یاد و خاطره سرداران شهید و تمامی همرزمان و مدافعین حرم را نیز گرامی داشتند.




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava