امروز » شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۸

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۱۳:۰۲:۳۳


کسب رتبه برتر استان خراسان جنوبی در پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کشور

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی ارتباط ویدئویی در جریان آخرین وضعیت اجرایی و موانع و مشکلات طرح اقدامی ملی مسکن قرار گرفت و مشخص شد استان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر در بخش پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی در سطح کشور شده است.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا ، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی ارتباط ویدئویی که با حضور وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی ، محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب بانک مسکن و علی اکبر آسمانی مقدم مدیرکل بنیاد مسکن استان انجام شد در جریان آخرین وضعیت اجرایی طرح اقدامی ملی مسکن قرار گرفت و در این ارتباط ویدئویی موانع و مشکلات موجود در جهت بهبود و تسریع در عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن بررسی شد.

اسلامی وزیر راه و شهر سازی ضمن تشکر از مدیران و کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، بانک مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر رفع مشکلات وپیشبرد هر چه سریعتر و بهتر این طرح در کشور تاکید کرد . در پایان جلسه طبق آمار ارائه شده توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و ارزیابی صورت گرفته مشخص شد،استان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر در بین استانهای سطح کشور در بحث پالایش متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شده است .

محمد رضا بوستان افروز در این جلسه بیان داشت : در سال گذشته که دولت طرح اقدام ملی مسکن را برای خانه دار کردن اقشار متوسط و کم درآمد جامعه با ظرفیت 400 هزار واحدی اجرایی کرد ، با تفاهم نامه های متعددی که از سوی سازمان های متعامل برای خانه دار کردن کارکنان فاقد مسکن منعقد شد ، ظرفیت طرح اقدام ملی مسکن افزایش پیدا کرد و به دنبال آن نیز سهم استانی پروژه های اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی نیز بیشتر شد .

وی اظهار داشت بانک مسکن به عنوان بانک عامل طرح اقدام ملی مسکن تلاش دارد با تعامل بیش از پیش با سازمانهای متعاملی همچون راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) روال ارائه تسهیلات و خدمات به متقاضیان را پس از اخذ مدارک لازم در کوتاه ترین زمان به انجام برساند و با معرفی خدمات به پیمانکاران و متقاضیان پروژه های اقدام ملی مسکن آنان را به حلقه مشتریان بانک مسکن اضافه کند .

در پایان جلسه از سوی وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی با اهداء لوح تقدیر از اقدامات ارزشمند و همراهی محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب استان ، علیرضا حق پوی معاون مدیریت و حسین فریدی مسئول دایره اعتبارات و همچنین علی اصغر آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن ، معاون و کارشناسان حوزه مسکن شهری این اداره کل تقدیر و تشکر به عمل آمد .




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava