امروز » یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۴

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ ۱۱:۱۰:۳۵


تلاش کارکنان بانکی در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان ستودنی است

بانکها و موسسات مالی با توجه به ازدحام و مراجعه‌کنندگان بسیار، ریسک بالایی در ابتلا به بیماری کرونا در بین مشتریان و کارمندان دارا می باشند .

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا ، محمد رضا بوستان افروز مدیر شعب استان خراسان جنوبی در خصوص تلاشها و اقدامات پیشگیرانه و حفاظتی صورت گرفته در حوزه بهداشت ضمن قدردانی از تلاشگران و مدافعان عرصه بهداشت و درمان بیان داشت : در شرایطی که عمده مردم کسب و کار خویش را تعطیل کرده اند کارکنان بانکها بخصوص همکاران ایثارگر و ساعی بانک مسکن در شعب ، بی دریغ در حال خدمت رسانی و انجام وظیفه به هموطنان خود هستند و در این شرایط ، ایثار و گذشت همکاران در پاسخگویی توأم با تکریم به مشتریان کاری بزرگ و ارزشمند است .

مدیر شعب استان در ادامه سخنان خود،ضدعفونی کردن محیط و افزایش امکانات بهداشتی و ارایه اکثر خدمات بانکی به صورت غیرحضوری و همچنین تشویق مشتریان به کاهش رفت‌ و آمدهای غیرضروری به شعب را از جمله اقدامات سیستم بانکی کشور جهت مقابله با ویروس کرونا نام برد و بر اطلاع‌رسانی عمومی ، فرهنگسازی و توسعه خدمات ویژه و غیر حضوری به مشتریان تاکید کرد . بوستان افروز در ادامه طی تشریح اقدامات انجام شده در حوزه سلامت گفت : مدیریت شعب بانک مسکن خراسان جنوبی از همان ابتدای دوران شیوع این بیماری با تشکیل کارگروه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با بهره برداری از راهنمایی های ستاد ملی و استانی کرونا و همچنین نامه های ارسالی از مرکز برای افزایش ایمنی مشتریان و مراجعه‌کنندگان اقداماتی را درنظر گرفت و در سطح شعب و ستاد اجرایی کرد .

وی از تهیه و نصب حفاظ‌های جداکننده پلاستیکی روی باجه‌های شعب‌ ، ضد عفونی مستمر محیط شعب و ستاد مدیریت و تجهیزات بانکی، تغییر در چیدمان صندلی‌های انتظار به جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در بین مراجعه‌کنندگان،در دسترس قرار دادن تجهیزات بهداشتی شامل محلول و دستمال ضدعفونی در فضاهای معاملاتی شعب ، سهمیه بندی و توزیع ماسک بین همکاران ، تهیه شیلد ، خرید دو دستگاه ضد عفونی کننده ایستاده و همچنین نصب بنرهای متعدد در تعامل انجام شده با نیروی انتظامی و شهرداری در سطح شهر به منظور تشویق هموطنان به رعایت مسائل بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و انجام غیر حضوری امور بانکی را از دیگر اقدامات این مدیریت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حراست از همکاران و مشتریان دانست و از مشتریان درخواست کرد تا با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن از مراجعات حضوری خود به شعب کاسته و کارکنان بانک را در انجام امور بانکی یاری کنند.




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava