امروز » پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ ۲۰:۲۳:۵۸


حضور مدیر شعب در مرکز سامد استانداری

مدیرشعب استان همدان با حضور در مرکز سامد استانداری به صورت تلفنی و مستقیم به سوالات شهروندان پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، رسول مالمیر مدیر شعب استان و حسین رستمی نیا رئیس دایره اعتباری، در مرکز ارتباطات مردمی استانداری همدان حضور یافتند و به سوالات و ابهامات شهروندان پاسخ دادند.

براساس این گزارش غالب سوالات مردم در خصوص طرح اقدام ملی ،تورم مسکن ،اقساط معوق ، امکان افزایش تسهیلات خرید و ساخت مسکن و ... بود و مواردی نیز به بررسی بیشتری نیاز داشت که به شعب و دوایر مربوطه ارجاع شد و مقرر شد همکاران طی تماس تلفنی با شهروندان بر اساس ضوابط مشکلات آنان را برطرف کنند.

رسول مالمیرمدیر شعب استان همدان با اشاره به لزوم پاسخگوئی مسوولین به مردم گفت :تماسهای خوبی برقرار شد که برخی از آنها در حدود اختیارات استان بود و برخی دیگر به تصمیمات کلان و محدودیت های قانونی مربوط می شد که راهنمایی های لازم در این خصوص صورت گرفت.

وی همچنین در گفتگو با مسئول سامد، با اشاره به اصل مشتری مداری در بانک بیان داشت:همکارانم در شعب و دوایر مدیرت خود را ملزم می دانند در اسرع وقت درخواست های مشتریان و شهروندان را اجابت کنندو در صورتی که انجام خواسته مشتری بنا بر دلایلی همچون منع قانونی یا محدودیت های بخشنامه ای میسر نباشد ؛بلافاصله مشتری را از نتیجه را به اطلاع مشتری می رسانند و آنان را به مراجع ذیربط راهنمایی می کنند.

وی در ادامه افزود: در همین راستا علاوه بر تعیین روز پنجشنبه برای ملاقات مردمی ،اینجانب نیز همه روزه پذیرای مراجعین هستم،همچنین مجموعه بانک مسکن تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات شایسته به ایشان به کار بسته اند.

احمد خالقی مسئول مرکز سامد استانداری نیز با ابراز قدردانی از تلاش مدیر شعب و کارکنان بانک مسکن در استان همدان، آمار پایین تماس شهروندان با مرکز سامد از ابتدای سال تا کنون را، نتیجه اشراف همکاران بر دستورالعملها از یک طرف و راهنمایی صحیح مشتریان عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد.

شایان ذکر است که حضور مدیر استان در مرکز سامد از طریق صدا و سیمای مرکز همدان،نصب بنر و اطلاعیه در شعب به شهروندان اطلاع رسانی شده بود.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava