تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۱:۰۲:۱۱
طرح همیت برای فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک، در شعب کردستان اجراء شد
مدیر شعب کردستان طی مصاحبه ای با پایگاه خبری هیبنا ، از اجرای طرح همیت در شعب استان برای مبارزه با بیماری کرونا و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک مسکن خبر داد.
به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان در این مصاحبه، به اهمیت ترویج بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: بدون شک استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در جهت کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب می تواند ضمن جلوگیری از شیوع بیماری کرونا زمینه ترویج و فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک را در میان مشتریان فراهم کند.
وی در تشریح مفهوم کلمه همیت و نحوه اجرای این طرح در شعب ابراز داشت: همیت مخفف «هر مشتری یک تراکنش» می باشد که در راستای تکالیف ارزیابی عملکرد بانک در حوزه بانکداری الکترونیک در سطح شعب اجرا می شود و در این طرح از شعبی که در پایان دو مقطع شهریور و اسفند ماه 99 بتوانند بیشترین درصد استفاده مشتریان از درگاههای مجازی بانک را داشته باشند ، به نحو شایسته ای تقدیر بعمل خواهد آمد.
سلیمی شیوع بیماری کرونا را بهترین فرصت برای توسعه و فرهنگ سازی خدمات بانکداری الکترونیک ذکر کرد و افزود : در این مدت اقدامات موثری توسط سیستم بانکی برای جلوگیری از حضور فیزیکی مشتریان در شعب از جمله افزایش سقف برداشت از دستگاه های عابر بانک، افزایش سقف انتقال های داخلی و شتابی در درگاههای مجازی بانک و الکترونیکی کردن تسیهلات خصوصا در بانک مسکن انجام شده اما می بایست با بهره گیری از نیروی انسانی خلاق، زمینه توسعه و فرهنگ سازی همیشگی استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در جامعه توسط بانکها نهادینه شود.
مدیر شعب کردستان در ادامه اجرای طرح همیت در مدیریت کردستان را زمینه شناسایی طرح های خلاقانه در توسعه بانکداری الکترونیک ذکر کرد و گفت: پس از اجرای طرح همیت در شعب ، بزودی طرح ساماندهی پرداختهای خرد شهری با همکاری شرکت ناواکو برای اولین بار در استان پیاده سازی و اجرا خواهد شد.