امروز » یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۶

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۸/۰۳/۱۱ ۱۰:۲۹:۵۹


کارنامه قابل قبول استان مرکزی در مسکن مهر

هماهنگی و هم افزایی اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن استان مرکزی در پیگیری و مختومه نمودن پرونده مسکن مهر استان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به دنبال سفر دو روزه دکتر نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و هیات همراه به استان مرکزی و در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان مرکزی که با حضور معاونین و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، مدیر کل دفتر فنی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی، مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی و سایر مسوولین حوزه راه و شهرسازی استان در اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد؛ علی نبیان گفت: ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر به صورت نیمه کاره در سطح کشور وجود دارد که پیگیری تکمیل این طرح ها توسط استانداران و جانشینی معاونت عمرانی استانداری ها در حال انجام است.

وی افزود: تکمیل طرح‌های مسکن مهر اکنون به صورت ویژه در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر توسط سازمان ملی زمین و شهرسازی و زیر ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن و شهرهای جدید در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اظهار داشت: بهره برداری از طرح‌های مسکن مهر به صورت ماهانه در حال انجام بوده و اتمام طرح مسکن مهر به جز پروژه‌هایی که مشکل حقوقی دارند تا پایان سال جاری از برنامه‌های اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی است.

نبیان با اشاره به ساخت ۴۰۰ هزار مسکن در سطح کشور به منظور کنترل قیمت‌ها و در قالب طرح جامع اقدام ملی، این طرح را از برنامه‌های اولویت دار وزارت راه و شهرسازی برشمرد و اعلام کرد: اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در مناطق مختلف شهرها در راستای کنترل قیمت مسکن در کشور انجام می‌شود.

نبیان اظهار داشت: استان مرکزی به پاس همت و تلاش دستگاه های حوزه مسکن و شهرسازی عملکرد قابل قبولی در تعیین تکلیف مسکن مهر برجای گذارده و و هم افزائی اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک مسکن استان در پیگیری و مختومه نمودن پرونده مسکن مهر استان قابل تقدیر است.

در این نشست، هر یک از مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی به ارائه گزارش مسائل مختلف حوزه زمین و مسکن پرداخته و راهکارهائی جهت رفع این مسائل مطرح داشتند.

شایان ذکر است: معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به شهرستان اراک از طرح مسکن آرمان، کوی کوثر، اراضی دانشگاه اراک در منطقه سردشت و کوی گردو این شهرستان بازدید کرد. وی همچنین در بازدید از شهر دلیجان از اراضی آذر آباد، پروژه ۷۷ هکتاری دلیجان و اراضی هاشم‌آباد این شهر نیز بازدید نمود. نبیان و هیات همراه در بخش دیگری از این سفر استانی با بازدید از بیت امام خمینی (ره) در شهر خمین با آرمان های ایشان تجدید بیعت نمودند.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava