امروز » جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۹

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ۱۸:۴۸:۰۷


بهره برداری از ۵۰۰۰ واحد بازسازی شده در کرمانشاه

پنج هزارمین واحد روستایی بازسازی شده در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با حضور معاون اول رییس جمهور ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره، مدیر امور اعتبارات بانک مسکن و تعدادی از مسوولان ملی و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مدیر عامل بانک مسکن به همراه معاون اول رییس جمهور ، رییس بنیاد مسکن کشور ، استاندار کرمانشاه و تعداد دیگری از مسوولان با حضور در واحد بازسازی شده یکی از اهالی روستای شیرین آب از توابع شهرستان قصرشیرین ، پنج هزارمین واحد روستایی نوساز با تسهیلات بانک مسکن را به بهره برداری رساندند.
در آیین افتتاحیه این منزل مسکونی که جمعی از اهالی روستا و مسوولان حضور داشتند ، دکتر جهانگیری ،با اشاره به نقش و جایگاه استان کرمانشاه در تاریخ ایران اظهار داشت : این استان با قدمت تاریخی و مردمانی ایرانی الاصل ، همواره حماسه ساز بودند و در بارزترین نمونه آن در عملیات مرصاد ، زن و مرد از کشور جانانه دفاع کردند.
وی افزود : زلزله آبان ماه سال گذشته کرمانشاه ، جلوه ای از اتحاد و همدلی ملت ایران را به نمایش گذاشت و تا زمانی که این اتحاد و همبستگی وجود داشته باشد نقشه های دشمنان این مرز و بوم ، آسیبی به کشور نخواهد زد.
معاون اول رییس جمهور ، روند بازسازی مناطق زلزله زده را رضایت بخش دانست و گفت : دولت از ابتدای وقوع زلزله با تشکیل جلسه و تخصیص اعتبار لازم ، دستور روند سریع بازسازی را صادر کرد و همه مسوولان و شبکه بانکی پای کار آمدند تا امروز شاهد بهره برداری از 5 هزار واحد روستایی بازسازی شده باشیم و امیدواریم واحدهای شهری نیز با تسریع در روند عملیات بازسازی به زودی به بهره برداری کامل برسند.
پیش از سخنان معاون اول رییس جمهور ، رییس بیناد مسکن و استاندار کرمانشاه نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه های اجرایی مرتبط با زلزله پرداختند و اظهار امیداورای کردند پیش از آغاز فصل سرما همه واحدهای روستایی و واحدهای شهری بازسازی و مورد بهره برداری قرار گیرند.
در حاشیه این سفر قاسمی عضو هیات مدیره و علمداری مدیر امور اعتبارات بانک مسکن به همراه ریحانی پور ، مدیر شعب استان ، در ستاد معین بانک مسکن و شعبه بانک در شهرستان سرپل ذهاب حضور یافتند و ضمن گفتگو با همکاران ستاد و شعبه ، از نزدیک در جریان روند پرداخت تسهیلات و مشکلات مردم قرار گرفتند.
قاسمی عضو هیات مدیره بانک ، با اشاره به پشتیبانی بانک از همکاران مدیریت و شعب استان کرمانشاه بویژه شعبه سرپل ذهاب و تامین نیرو و امکانات مورد نیاز شعبه و ستاد بانک مسکن ، اظهار امیدواری کرد تا پایان نیمه اول سالجاری از حجم کار تشکیل پرونده کاسته شود و تسهیلات با سرعت بیشتری در اختیار زلزله زدگان استان قرار گیرد.

6008007/31/2018 3:59:51 PMhttps://www.hibna.ir/media/Image/2018/07/201807109594860072_Thum.jpg


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava