امروز » یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۸

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ ۰۹:۲۵:۵۵


رئیس اتاق بازرگانی سنندج با مدیر شعب بانک مسکن کردستان دیدار و گفتگو کرد

در راستای گسترش همکاری ها و ایجاد تعاملات بانکی و مالی، سیدکمال حسینی رئیس اتاق بازرگانی با جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن، در این نشست جلال الدین سلیمی با تقدیر از حضور رئیس اتاق بازرگانی در بانک مسکن گفت: با توجه به تعاملات بسیار سازنده بانک با اتاق بازرگانی و حضور فعالان عرصه صنعت ساختمان در اتاق ، امیدواریم بتوانیم بعنوان یک بانک توسعه ای با همکاری اتاق بازرگانی زمینه رشد و رونق صنعت ساختمان و کسب و کار فعالان این عرصه را فراهم سازیم.
سلیمی به بازآفرینی شهری و اولویت های اصلی برنامه های توسعه ای بانک مسکن در استان اشاره کرد و ابراز داشت: برای جذب سرمایه گذار در پروژه های اقتصادی استان می بایست با ایجاد انگیزه و مشوق های مالی همچون معافیت مالیاتی و بیمه و تسهیل در بروکراسی های اداری ، به کارا نمودن بخش دولتی و مشارکت فعال بخش خصوصی در فرآیند سرمایه گذاری در استان کمک کرد .
در ادامه این نشست سید کمال حسینی ضمن ابراز خرسندی از حضور در بانک مسکن گفت: با توجه به فعالیت ها و حضور بسیار ارزشمند بانک مسکن در توسعه صنعت ساختمان استان کردستان امیدواریم بتوانیم با حضور مستمر بانک در جلسات اتاق زمینه همکاری بیشتر فعالان اقتصادی و اتاق را بانک فراهم نماییم.
حسینی در پایان این نشست خواستار برگزاری جلسات بعدی در جهت ایجاد تعاملات مالی و بانکی اتاق با بانک مسکن شد.




حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava