تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ ۰۹:۰۴:۱۲
کسب دو شاهین نقره ای توسط بانک مسکن در سومین جشنواره تبلیغات
بانک مسکن در سومین جشنواره تبلیغات موفق به دریافت دو شاهین نقره ای از دبیر جشنواره شد.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، در این مراسم که دکتر محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر محمد سلطانی فر، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند، دو شاهین نقره ای به بانک مسکن اهدا شد.
در این مراسم مهدی احمدی رییس کل اداره روابط عمومی بانک مسکن به نمایندگی از این بانک دو شاهین نقره ای را دریافت کرد. لازم به ذکر است اولین شاهین در زمینه حمایت و اسپانسری بانک مسکن در جشنواره هم آپارتمانی و دومین شاهین نیز، در مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات حساب های سپرده ممتاز به بانک مسکن اهدا شد .
شایان ذکر است جشنواره تبلیغات ایران با هدف معرفی و تقدیر از الگوها و آثار برتر تبلیغاتی، ارتقای کیفیت تولیدات تبلیغاتی و بهینهسازی هزینههای تبلیغات در کشور، در روز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ در محل دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.
از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره تبلیغات می توان به انتخاب و معرفی آثار برتر و انواع روشهای خلاق و ثمربخش، کمک به نوآوری و ارتقای اثربخشی تبلیغات، ایجاد رقابت سالم و معرفی الگوهای برتر در تولید مواد و اقلام تبلیغاتی، تقویت ایدههای خلاق در تبلیغات، توانمندسازی سازمانها، شرکتها، بانکها و بیمهها در حوزه تبلیغات و همچنین آشنا سازی دست اندرکاران تبلیغات و روابط عمومیهای کشور با استانداردهای رایج اشاره کرد.
شرکت کنندگان این جشنواره در یازده بخش تبلیغات دیداری و شنیداری، آگهی محیطی و چاپی، طراحی برند و برندینگ، یافته ها و تحقیقات، تبلیغات دیجیتال، فعالیت های تبلیغات مستقیم، برنامههای جامع و یکپارچه تبلیغاتی کمپین ،چاپ و بسته بندی، فعالیت های حمایتی، فعالیت های ترویجی روابط عمومی و ترویج فروش و همچنین یک بخش ویژه ( آب، انرژی برق و سوخت ) به رقابت پرداختند.
همچنین خاطر نشان می سازد بیش از 2150 اثر از سوی سازمانها، نهادها، وزارتخانهها و شرکتها و همچنین کانونهای آگهی و تبلیغاتی در 11 شاخه به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از غربالگری اولیه 520 اثر بر پایه معیارهای دقیق و از پیش تعیین شده در بوته داوری قرار گرفته شدند که 45 اثر از سوی کمیته داوران به عنوان اثر برتر برگزیده شدند. همچنین بخش ویژه در جشنواره امسال به فعالیتهای تبلیغاتی، مصرف بهینه انرژی در سه شاخه فرعی آب، برق و سوخت اختصاص یافت که در این حوزه نیز بیش از 380 اثر در این بخش به جشنواره ارسال شد.