تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ ۱۱:۴۵:۱۵
بانکداری الکترونیک بانک مسکن، موجب تسریع در ارائه خدمات به ارباب رجوع شده است
شهرداری ها می توانند با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک خدمات خود را سریعتر به ارباب رجوع ارائه کنند.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، جلال الدین سلیمی مدیر بانک مسکن کردستان در دیدار با شهردار جدید سقز با بیان این مطلب به نقش آفرینی بانک مسکن در بازآفرینی شهری و ایجاد شهر هوشمند اشاره کرد و افزود: بانک مسکن با پرداخت 900 فقره تسهیلات دربخش بافت فرسوده شهری توانسته است نقش بسزایی را در بازآفرینی شهری و ایجاد حس زیباشناختی در معماری شهر داشته باشد.
سلیمی در خصوص همسو بودن و رابطه متقابل و تنگاتنگ بانک و شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان افزود: باتوجه به تلاش های شهرداری در ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان، بانک مسکن این آمادگی را دارد به عنوان بازوی مالی شهرداری در تسریع این خدمات نقش خود را به خوبی ایفا کند.
وی در ادامه از انتخاب بانک مسکن به عنوان بانک عامل شهرداری سقز تشکر و تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری بسیاری از خدمات بانکی خود را از طریق بانک مسکن انجام می دهد امیدواریم ضمن تداوم این همکاری بتوانیم در آینده نیز خدمات بانکی و مالی متنوع و بانکداری مبتنی بر فناوری های روز را به شهرداری ارائه دهیم.
در این دیدار شهردار سقز ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست، از خدمات ارزنده بانک مسکن به شهرداری تقدیر کرد و گفت: شهرداری برای ایجاد شهر هوشمند نیازمند بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری زیادی است که بانک مسکن می تواند با ایجاد باجه و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک خود، زمینه ساز ایجاد این بسترها در شهرداری شود