امروز » یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۰

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ ۱۲:۱۴:۰۳


از عملکرد و همکاری های پایگاه مقاومت بسیج بانک مسکن تقدیر شد

پایگاه بسیج بانک مسکن یکی از بهترین پایگاه های بسیج ادارات کل استان اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سرهنگ اصلانی فرمانده سازمان بسیج ادارات استان اصفهان و سرگرد شجاعی فرمانده حوزه شهید باهنر در جمع بسیجیان بانک مسکن استان اصفهان، ضمن تشریح عملکرد سازمان بسیج ادارات ، از عملکرد و همکاری های پایگاه مقاومت بسیج بانک مسکن تقدیر کردند.

در این جلسه، فریبرز نعیمی مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان طی سخنانی اظهار داشت : بسیج اسم بزرگی است و ما افتخار می کنیم که بسیجی هستیم و باید در رفتار،کردار و برخوردهایمان هم بسیجی وار عمل کنیم.

وی افزود: جایگاه مدیریت اصفهان با ارزش است و در اکثر فعالیت های گروه جمعی از قبیل اجتماعی،علمی، فرهنگی،ورزشی و ... نسبت به دیگر استان ها فعالتر و پویاتر است واین نشان دهنده ی صمیمت و همدلی بین همکاران و ارتباط بسیار خوب بانک با سازمان بسیج ادارات است.

نعیمی اظهار داشت: ما تنها بانکی هستیم که بیشترین خدمات را به اقشار متوسط و کم درآمد مردم ارائه می دهیم و از این رو همه کارکنان باید روحیه و خصیصه ی بسیجی را در خود پرورش دهند و به گونه ای فعالیت نمایند که فعالیتهایشان از نظر نظم، انسجام و هدفمندی سرلوحه و الگوی دیگر همکاران قرار گیرد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava