امروز » پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ ۱۲:۴۲:۵۴


فرهنگ سازی در خصوص پرداخت تسهیلات

نشست هم اندیشی مدیران بانک مسکن استان کرمان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با هدف تسریع در روند پرداخت تسهیلات روستایی برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، به منظور تسریع در روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و افزایش تعامل و همکاری های فی مابین نشست هم اندیشی مدیران بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در محل بنیاد مسکن برگزار شد که در این نشست حسین حاجی پور مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان طی سخنانی گفت: بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از یک خانواده هستند و تعامل و هماهنگی بین این دو نهاد موجب انجام بهترو سریع تر امور می شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات روستایی، همکاری و همفکری بانک و بنیاد مسکن استان را در خصوص فروش اقساطی و همچنین بازپرداخت اقساط تسهیلات خواستار شد.

مدیر شعب بانک مسکن کرمان بر استفاده از ابزارهای تشویقی و امکانات بنیاد در راستای فروش اقساطی و تعیین تکلیف تسهیلات پرداختی تاکید کرد.

علی اکبر سلطانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار با تاکید بر تسهیل روند پرداخت تسهیلات روستایی تلاش بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان را در راستای افزایش سهم اعتبارات تخصصیصی تسهیلات روستایی خواستار شد.

وی از اعلام آمادگی این بنیاد برای همکاری با بانک مسکن در راستای فروش اقساطی و وصول مطالبات معوق خبر داد و افزود این بنیاد با تمام توان خود و با استفاده از ابزارهای تشویقی و تبلیغی آماده همکاری با بانک در جهت وصول مطالبات معوق و فروش اقساطی تسهیلات مسکن روستایی است.

معرفی متقاضیان تسهیلات روستایی روستاهای اطراف شهرستان های کرمان و سیرجان به بانک مسکن ، فرهنگ سازی پرداخت تسهیلات، استفاده از ابزارهای تشویقی و امکانات بنیاد و تعامل و همکاری با استانداری، فرمانداری ها، دهیاری ها و شورای روستا جهت تعیین تکلیف تسهیلات روستایی از جمله تصمیمات این نشست بود.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava