امروز » جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۹

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ ۱۳:۴۰:۳۴


تعامل بانک مسکن و سازمان تبلیغات اسلامی گلستان

محمد غفوریان مدیر شعب گلستان و تعدادی از مسئولان این مدیریت طی نشستی مشترک با حجه الاسلام ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان دیدار و در خصوص تعاملات و گسترش همکاری های دو جانبه گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، در ابتدای این نشست که در محل این سازمان با حضور حسین نوروزی پور معاون مالی و فناوری و تعدادی از روسای دوایر این مدیریت و نیز برخی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد ، محمد غفوریان مدیر شعب استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست مشترک و با قدردانی از تعامل و همکاری مطلوب سازمان تبلیغات با این مدیریت، عملکرد و فعالیت های این سازمان را بسیار حیاتی و حائز اهمیت خواند و گفت نظامی کارآمد و موفق است که ابزارهای تبلیغاتی موثر و کارآمدی داشته باشد. وی افزود؛ در عصر حاضر که استکبار جهانی تمامی توان خود را برای تهی کردن نسل های این انقلاب به ویژه نسل جدید از آرمانهای انقلاب و ارزش های دینی و اسلامی بکار گرفته اند ، بر همگان واجب است که با احساس وظیفه و تکلیف ، به تقویت پایه های تقوا وتعهد در کشور بپردازند.

مدیر شعب گلستان اضافه کرد؛ در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه ای بسیار عظیم دارد که با برنامه ریزی دقیق ، نیازهای نسل جوان و تمامی اقشار جامعه را شناسایی کرده و در راه دین باوری و خودباوری آنان تلاش نماید.

همچنین در ادامه این دیدار حجه الاسلام ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با اظهار خشنودی از حضور مدیر شعب بانک مسکن و هیئت همراه، توضیحاتی را در خصوص تاریخچه تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرد و در ادامه طرفین پیرامون خدمات و تسهیلات بانکی و مراودات مالی فی ما بین گفتگو و انتظارات و درخواست های خود را مطرح کردند.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد تا در نشست فصلی روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی استان، موضوع وفای به عهد و پرداخت به موقع اقساط تسهیلات دریافتی گیرندگان تسهیلات از بانک مطرح و روحانیون در زمان تبلیغ امور این موضوع را به مردم متذکر و یادآوری نمایند.

لازم به ذکر است، سازمان تبلیغات اسلامی دارای حساب دولتی نزد بانک مسکن بوده و واریز حقوق کارکنان و پرسنل این سازمان در بانک مسکن صورت می گیرد و همچنین یک عدد دستگاه خودپرداز بانک نیز در محل این سازمان مستقر می باشد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava