امروز » یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۶

تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ ۱۱:۴۷:۱۹


اتمام تمامی واحدهای دارای قراردادهای سه‌ جانبه مسکن مهر استان گیلان تا پایان سال مالی ۹۶

تمامی واحدهای دارای قراردادهای سه‌ جانبه مسکن مهر استان تا پایان سال مالی ۹۶ به اتمام رسیده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا علی نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به جزئیات پیشرفت ساخت ۷۸۶۵ واحد مسکن مهر سه‌ جانبه در استان گفت: از مجموع ۷۸۶۵ واحد مسکن مهر سه‌ جانبه در استان، ۴۶۰۹ واحد تحویل شده و آماده تحویل به متقاضیان وجود دارد و ۳۲۵۶ واحد نیز باقی مانده است.

وی افزود: از مجموع واحدهای باقی مانده ۱۳۸۰ واحد فاقد متقاضی در شهرهای رشت، منجیل، لوشان و رستم‌ آباد وجود دارد که متقاضیان می‌توانند ضمن بازدید و اطلاع از روند آماده‌ سازی واحدها جهت خرید و آگاهی از شرایط واگذاری واحدهای باقی مانده به اداره کل راه و شهرسازی استان مراجعه کنند.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گیلان در ادامه بیان کرد: تمامی واحدهای مسکن مهر سه‌ جانبه از تسهیلات ۴۰۰ میلیون ریالی با سود ۴ و ۷ درصد برخوردارند و امیدواریم تمامی واحدهای دارای قراردادهای سه‌ جانبه مسکن مهر استان تا پایان سال مالی ۹۶ به اتمام رسیده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.


کلید واژه ها



حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری بانک مسکن است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
Powerd By Taminmohtava