تاریخ انتشار خبر : ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ ۰۹:۱۶:۴۸
حضور گروه های بازاریابی در نمایشگاه ساختمان
معاون اداره کل بازاریابی بانک مسکن با اشاره به بازاریابی بانک در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: این امر منجر به ارائه محصولات بانک و شناسایی نیاز مشتریان برای ارائه خدمات متنوع برای جذب مشتریان جدید میشود.
محبوبه عجم حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن با بیان اقدامات این بانک برای تقویت بخش مسکن و ساختمان در حوزه بازاریابی گفت: بانک مسکن به عنوان یک بانک توسعهای-تخصصی در حوزه مسکن و توسعه شهری توانسته با نوآوری در ارائه خدمات، محصولات و ابزارهای مالی و بانکی و همچنین توسعه بانکداری خرد به آحاد مردم گامهای موثر و مثبتی را در جهت بهبود وضعیت در حوزه مسکن و توسعه شهری بردارد.
وی به اقدامات بانک در تقویت بخش مسکن نیز اشاره کرد و افزود: در این راستا استفاده از حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز از طریق ابزارهای مالی بازار سرمایه نقش موثری را در مدیریت زنجیره ارزش بخش مسکن و ساختمان کشور ایفا میکند.
معاون اداره کل بازاریابی بانک مسکن تصریح کرد: همچنین استفاده از حساب صندوق پس انداز مسکن یکم از طریق تامین مالی با استفاده از سیستم مبتنی بر پس انداز با تسهیلات ارزان قیمت 9.5 درصد با استقبال زوجهای جوان و خانوارهای با درآمد متوسط مواجه شده که توانسته بخش تقاضای مسکن را تحریک کند.
وی با بیان اینکه تا نیمه مرداد ۹۶ تعداد حساب های افتتاحی به 210هزار فقره در روز رسیده است، گفت: این میزان تقاضا نشان دهند استقبال اقشار متوسط جامعه و زوجهای جوان از تسهیلات ارزان قیمت صندوق پس انداز مسکن یکم است.
حسنی افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر از ۳۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان و انتشار ۳ هزار میلیارد ریال اوراق رهنی را از جمله اقدامات بانک مسکن در جهت تقویت بخش مسکن و ساختمان عنوان کرد و گفت: حسابهای امانی از طریق توسعه تامین مالی بخش مسکن، نظام مند کردن بازار پیش فروش مسکن، کاهش تخلفات احتمالی بخش و همچنین طرح تضمین معاملات فروش اقساطی از جمله اهداف بانک در جهت تقویت بخش ساختمان در اقتصاد کشور به شمار میرود.
این مقام مسئول در بانک مسکن تاسیس صندوقهای سرمایهگذاری زمین و ساختمان را از اهم ابزاراهای محرک بخش عنوان کرد و ادامه داد: راه اندازی و تاسیس مرکز توسعه کارآفرینی در بانک با هدف اشتغال زایی برای جوانان و همچنین حمایت از صنایع دانش بنیان در عرصه مسکن و ساختمان از دیگر ابزارهای این بانک در جهت تقویت بخش مسکن است.
معاون اداره کل بازاریابی بانک مسکن در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به حضور این بانک در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: نمایشگاهها و مجامع تخصصی نقش بسزایی در روان سازی تبادل اطلاعات، تعاملات سازنده میان شرکتها و ارائه دهندگان کالاها و خدمات ایفا میکنند.
وی افزود: با شرکت در نمایشگاهها و معرفی دستاوردهای بنگاههای اقتصادی به متقاضیان خرد و کلان بازارهای جدید شناسایی و باعث توسعه بازار برندینگ و افزایش سهم بازارهای هدف میشود.
معاون اداره کل بازاریابی بانک مسکن با اشاره به حضور گروههای بازاریابی بانک در نمایشگاههای تخصصی بخش مسکن و ساختمان از جمله نماشگاه هفدهم صنعت ساختمان گفت: این امر منجر به ارائه محصولات بانک و شناسایی نیاز مشتریان برای ارائه خدمات متنوع برای جذب مشتریان جدید میشود. ضمن اینکه ایجاد ارتباط موثر و پایدار با مشتریان امری ضروری و مهم تلقی میشود که به این موضوع توجه ویژهای شده است.
وی ادامه داد: ایجاد تصویر ذهنی مثبت در مشتریان نسبت به بانک، همراه با ارتقاء برندینگ و جایگاه بانکی از دیگر اهداف شرکت در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان است که امیدواریم شاهد تحقق اهداف خود در این بخش باشیم.