مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان عنوان کرد؛

پیشرفت ساخت خانه‌های جایگزین مسکن مهر ناایمن سمنان در گام اول به ۴۳ درصد رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: پیشرفت فیزیکی ساخت طرح نور شامل خانه‌های ویلایی جایگزین مسکن مهر ناایمن شهر سمنان در گام اول به ۴۳ درصد رسید.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به تقل از وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، در گفتگوی زنده تلفنی با رادیو سمنان اظهار کرد: ساخت ۳۳۶ واحد ویلایی جایگزین مسکن مهر ناایمن سمنان با سرعت در حال انجام است و این طرح تاکنون در مجموع ۲۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسینی طباطبایی افزود: اجرای گام اول ساخت خانه های ویلایی جایگزین واحدهای ناایمن(قطعات ۲۳ و ۲۴) مسکن مهر سمنان در شرق شهر سمنان شامل ۱۰۴واحد به پیشرفت فیزیکی ۴۳ درصد رسیده است.

رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان در حال ساخت است، ادامه داد: از تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی پنج هزار و ۸۳۰ واحد در حوزه تحت پوشش راه و شهرسازی استان سمنان در ۶ شهرستان در حال ساخت است.

وی تاکید کرد: در شهرستان سمنان ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان اظهار کرد: امسال موضوع تامین زمین برای شهرستان سمنان در شهرک ۲۰۵ هکتاری انجام شد و همزمان با دور دوم سفر دولت سیزدهم به استان، به یک هزار و ۸۰۰ نفر از متقاضیان جهت انتخاب زمین اطلاع‌رسانی شد و در گام اول این شهرک ۸۰۰ واحد به‌ شکل خودساز و ۲ هزار واحد انبوه‌ساز ساخته می‌شود.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000