اتصال پیشخوان خدمات بانک مسکن به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، بانک مسکن به عنوان بانک توسعهای تخصصی در بخش مسکن به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده و مشتریان گرامی میتوانند با مراجعه به بخش سامانههای ملی و استانی در حوزه بانکی از خدمات هوشمند این بانک استفاده کنند.
پیشخوان خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن شامل خدماتی نظیر «اعلام کد شبا»، «پرداخت قبوض شرکتهای خدماتی»، «خرید شارژ اپراتورهای تلفن همراه»، «شارژ برچسب الکترونیکی عوارض آزادراهی (ETC)، «خدمات تسهیلات (مشاهده وضعیت و پرداخت اقساط)، «خدمات سفته الکترونیک» (صدور، ضمانت، ظهرنویسی، تسویه و ...)، «افتتاح حساب غیرحضوری» و ... میشود.
پنجره ملی خدمات دولت هوشمند سامانهای است که به منظور دسترسی راحت و سریعتر عموم مردم به خدمات دستگاهها و وزارتخانهها ایجاد شده است.
طبق قانون بودجه سال 1401 تمامی دستگاههای اجرایی و وزارت خانهها موظف هستند که پنجره واحد خدمات خود را راهاندازی کنند تا از رجوع دریافت کنندگان خدمات به سامانههای مختلف و متعدد جلوگیری شود که بانک مسکن جزو چند بانکی است که مخاطبان میتوانند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، خدمات الکترونیکی این بانک را دریافت کنند.
مشتریان گرامی میتوانند از طریق آدرس https://sso.my.gov.ir به پنجره خدمات دولت هوشمند مراجعه و از طریق آن به خدمات هوشمند بانک مسکن دسترسی پیدا کنند.