به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر صورت میپذیرد؛
اجرای طرح پاسخگویی مستقیم مسوولان بانک مسکن به مشتریان/ مدیران بانک مسکن آماده پاسخگویی به مردم
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، طرح پاسخگویی مسوولان بانک مسکن به مردم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر اجرا میشود.
طرح مذکور طی 5 روز کاری با حضور مدیران بخشهای مختلف بانک مسکن به اجرا گذاشته میشود و بر این اساس مسوولان بانک مسکن در حوزه بانکداری الکترونیک در روز 12 بهمنماه سال جاری و مدیران بخش حقوقی بانک نیز در روز 16 بهمنماه آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی هستند.
همچنین در حوزه خدمات بانکی و امور شعب نیز مدیران بانک مسکن در این بخش در روز17 بهمنماه به سوالات هموطنان گرامی پاسخ میدهند.
طی روزهای 18 و 19 بهمنماه نیز مسوولان بانک مسکن در حوزههای تسهیلات و بخشنامهها و دستورالعملهای بانکی آماده پاسخگویی به مردم هستند.
لازم به ذکر است، هموطنان گرامی میتوانند طی روزهای یاد شده از ساعت 10 الی 12 با مرکز ارتباط تلفنی بانک مسکن تماس حاصل کرده و به طور مستقیم با مدیران بانک مسکن طبق جدل زمانبندی شده گفتوگو و مشاورههای لازم را اخذ کنند.
مشتریان گرامی میتوانند از طریق شماره تلفن 61088 با مرکز ارتباط مردمی بانک مسکن تماس حاصل کنند.