مشتری مداری اصلی ترین راهبرد بانک است

پرویز نجفیان مدیر امورشعب تهران در بازدید از ستاد مدیریت منطقه مرکز تهران تصریح کرد:مشتری مداری اصلی ترین راهبرد بانک است و برای حرکت در مسیر بانکداری نوین، مشتری باید در کانون توجه قرار گیرد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا، پرویز نجفیان مدیر امور شعب تهران در جریان بازدید از ستاد مدیریت شعب منطقه مرکز تهران، وضعیت عملکردی منطقه را در راستای تحقق اهداف کلان بانک مطلوب دانست و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های موجود در این منطقه، باید بتوان بهره مندی بیشتری کسب کرد. مسئولین مدیریت باید با برنامه ریزی به گونه ای عمل کنندکه شاهد رشد و توسعه اهداف کمی و کیفی در تمامی زمینه ها باشیم.

مدیر امور شعب تهران تصریح کرد : مشتری مداری اصلی ترین راهبرد بانک است و برای حرکت در مسیر بانکداری نوین، مشتری باید در کانون توجه قرار گیرد. برای مشتری یک سبد خدمت ارزان ، متنوع و با کیفیت طراحی و ارائه کنیم تا زمانی که به این نقطه نرسیدیم ، نمی توانیم پیشرو باشیم.

نجفیان در ادامه با تأکید بر لزوم بهره گیری از دانش سازمانی در تصمیم گیری ها گفت : تصمیم گیری های مبتنی بر دانش منجر به موفقیت سازمان می شود. امروزه صرفاً سرمایه های مالی و نیروی کار جزو منابع اقتصادی نیستند ، بلکه منابع اصلی اقتصاد ، دانش محوری است.
مدیر امور شعب تهران بر ضرورت تسلط کارکنان بر بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک و بکارگیری این مهارتها در بازار رقابتی فعلی تأکید کرد و گفت : دقت نظر در راستای ایفای تکلیف ، راهنمائی و مشاوره به مشتریان همواره مورد تأکید مدیران ارشد بانک بوده و این مهم فقط با تسلط کافی بر بخشنامه ها و ضوابط محقق می شود.

در ادامه ، مدیر امور شعب تهران از دوایر مدیریت و شعبه طالقانی بازدید کرد. وی در پی بررسی مانده منابع ،‌ تسهیلات و مطالبات معوق و هم چنین روند عملیات اداری در زمینه انجام امور پرسنلی ، هزینه های درمانی ، چگونگی ارزیابی پرونده ها و انجام امور بازرسی و حقوقی و اقدامات دوایر تجهیز و پشتیبانی ،‌ امور مالی و داده ها ، سیستم ها و حوزه حراست تصریح کرد: مدیریت شعب منطقه مرکز تهران در مجموع از برآیند عملیاتی مناسبی برخوردار است و انتظار این است که با حفظ و تثبیت روند رو به رشد موفقیت های کسب شده در گذشته ؛ با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم و همچنین تلاش و پشتکار بیشتر ، رتبه مدیریت را در بخش های عملکردی بانک در بین مدیریتهای شعب ارتقاء دهید.

نیک بنیاد مدیر شعب منطقه مرکز تهران در ادامه ، نسبت به ارائه گزارش خلاصه ای از وضعیت و عملکرد مدیریت شعب منطقه پرداخت و آگاه بودن تمامی کارکنان مدیریت از مانده منابع ، مطالبات ، خدمات بانکداری و ... را یک اصل مهم دانست و افزود : در دنیای رقابتی امروز باید با آگاهی داشتن از وضع موجود و توانائی های بالقوه خود نیازها و خواسته های مشتریان را شناسائی نموده و با همت ، تلاش و بازاریابی های هدفمند مسیر پیشرفت بانک را بیش از پیش هموار نمود.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000