بازدید عضو هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک از شعب مدیریت مازندران
به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، آقا ملایی عضو هیأت مدیره بانک در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت مازندران ،در بخشی از سخنان خود با تاکید بر حفظ اعتماد مشتریان ، احترام به مشتری و رعایت اخلاق حرفه ای را بهترین ابزار جذب منابع عنوان نمود و از همکاران خواستار شد تا با رعایت اصول مشتری مداری و اخلاق گرایی در ارتقای سطح کیفی رضایتمندی مشتریان بکوشند.
رعایت آراستگی شعب ، حرکت به سمت دانش محوری و به روز بودن تمامی همکاران از آمارهای شعب ورهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی عملکرد شعب، از دیگر سخنان عضو هیأت مدیره بانک در این بازدید بوده است .
نجفیان مدیر امور منابع انسانی طی سخنانی سیاست ها و استراتژی بانک را در بخش سرمایه های انسانی بیان کرد و خواستار شد تا همکاران با تلاش و همت، بانک را در رسیدن به اهداف و برنامه ها منابع انسانی یاری نمایند.
مدیر منابع انسانی با تاکید بر آموزش و بروز بودن دانش سازمانی افزود: نقش آموزش علاوه بر افزایش دانش ،سبب تبادل اطلاعات ، دانش کاری و استفاده از تجربیات همکاران خواهد شد و هدایت و آموزش صحیح نیروی انسانی، موفقیت هایی را برای بانک و پرسنل به همراه خواهد داشت.
نجفیان خاطر نشان کرد: مدیریت مازندران با داشتن پرسنل جوان و تحصیل کرده ،ضمن حفظ موفقیت های کسب شده ، می تواند با برنامه ریزی و عزم جدی درجهت تحقق اهداف و تکرار این موفقیت ها اقدام نماید.
لاری مدیر امور استان ها و بازاریابی دربخشی از رهنمودهای خود خاطر نشان کرد: برنامه محوری از عوامل توسعه و پیشرفت شعب و بانک بوده و در این راستا خلاقیت و مشارکت کارکنان حائز اهمیت است تا با برنامه ریزی در جهت تحقق اهداف بانک تلاش نمایند.
مدیر امور استان ها و بازاریابی با تأکید بر دانش کاری و اصل جانشین پروری خاطر نشان کرد : کارکنان باید با اشراف و تسلط بر بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک از لحاظ دانش کاری بروز باشند . لذا در این خصوص رییس شعبه ، بهترین مدرس و مربی بوده که هم باید در امر آموزش و هم جانشین پروری موفق عمل نماید و در این راستا بخشنامه خوانی را جدی گرفته و بصورت کاربردی و گروهی اجرا نموده و ضمن به روز نمودن دانش شغلی ، برنامه محور حرکت نموده و در راه تحقق اهداف بانک بصورت گروهی و تیمی عمل نماید .
شایان ذکر است مواردی چون پرستاری از مشتریان ، بازاریابی مستمر، رعایت آراستگی شعب ، جدی گرفتن خدمات کارمزد محور و به روز بودن تمامی همکاران از آمارهای شعب ، از دیگر رهنمودهای مدیر امور استان ها و بازاریابی در این بازدید بوده است .
مدیر امور پشتیبانی و ساختمان بانک در بخشی از سخنان خود با تأکید بر اجرای الگوی واحد در بازسازی شعب خاطرنشان کرد : بانک مسکن یک بانک تخصصی بخش مسکن هست و یکی از ابزارهای رقابتی سیستم بانکی فضای داخلی و بیرونی و نظم بصری شعب است که تکلیف بانک مسکن را در این حوزه بیشتر می کند و باید نوآوری بیشتری به خرج دهیم تا در عرصه رقابتی سرآمد بانک ها باشیم .
صالحی نقش زیباسازی و بازسازی شعب را در افزایش و جذب منابع جدید مهم تلقی کرد و اظهار کرد: قطعاً ایجاد محیط شاداب توأم با نظم بصری شعبه هم برای کارکنان و هم برای مشتریان در موفقیت شعبه موثر است.
صالحی با اشاره به لزوم زیباسازی و نوسازی شعب قدیمی و فرسوده و نقش آن در جذب مشتریان و افزایش سهم بازار افزود: با اجرای نوسازی و تغییر نما و امکانات داخلی شعب، شرایط برای ارائه خدمات در خور شان مشتریان بانک به شکل بهتری فراهم می شود و این آراستگی شعب نقش کلیدی در حفظ و جذب مشتریان و تکریم ارباب رجوع دارد.
مدیر امور پشتیبانی همچنین در خصوص ارتباط مستمر کارکنان با مشتریان ، چیدمان شعب ، تماس مستقیم رییس شعبه با مشتریان و بایگانی شعبه مطالب کامل و مبسوطی را ارائه کرد.
خلجستانی مدیر امور حقوقی در بخشی از سخنان خود با اشاره به پرداخت تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری افزود: مهمترین اصل در وصول مطالبات پیشگیری است که در این خصوص اعتبار سنجی صحیح و دقت در دریافت وثایق از امور مهم بوده و این امر باید به منظور پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق ،در زمان صحیح و مناسب آن یعنی زمان اعطای تسهیلات صورت گیرد و در این خصوص کنترل و نظارت و رعایت بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات از معوقه شدن بسیاری از پرونده ها جلوگیری می نماید.
قابل ذکر است مدیر امور حقوقی بانک در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیتهای طرح میثاق و همچنین بند"ل" تبصره 16 قانون بودجه سال 98 به منظور تعین تکلیف مطالبات تاکیداتی داشتند.