تقدیر ازخدمات هتل سلام در روز جهانی گردشگری
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، سهراب ارجمند مدیر هتل سلام در خصوص این انتخاب اظهار داشت: شعار ما «هتل سلام نمونه میهمان نوازی و ادب ایرانیان است» می باشد و این هتل طی سال هایی که ارائه خدمات نموده است همیشه سعی داشته بهترین خدمات چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ نحوه ارائه خدمات را ارائه نماید و بسیار باعث افتخار ماست که هتلی که متعلق به بانک مسکن است توانسته به عنوان واحد برتر استان انتخاب گردد که جا دارد از حمایت های مدیران ارشد بانک تقدیر و تشکر کنم.
وی افزود: خدمات هتل در بخش های اقامتی، غذا و نوشیدنی در سه رستوران اصلی و فرعی و تابستانی و استخر و سونای خشک و تر و جکوزی، باشگاه بیلیارد، سرویس رایگان حرم مطهر، سرویس VIP جهت میهمانان ویژه، تاکسی سرویس، کافی نت، وایرلس در تمام بخش های هتل و برخی دیگر از خدمات قابل ارائه می باشد که هدف ما کسب رضایت همکاران و مشتریان است که امیدواریم با تلاش همه کارکنان هتل سلام در سال های آتی نیز این امر را محقق کنیم.