جزئیات پروژه‌های قابل واگذاری شمال کشور

جزئیات پروژ‌های قابل واگذاری گروه سرمایه گذاری مسکن در سه شهر شمال کشور اعلام شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، گروه سرمایه‌ گذاری مسکن در شمال کشور و در شهرستان‌های چالوس، بابلسر و رشت به ساخت پروژه‌ها با کاربری‌های مختلف پرداخته است.
در شهرستان بابلسر مجتمع مسکونی درنا در ۵ طبقه ساخته شده است. این مجتمع که در ۱۸۱ واحد احداث شده، در حال حاضر ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تحویل واحدهای این پروژه شهریور ۹۶ تخمین زده شده است،
حداقل و حداکثر مساحت واحدهای این پروژه بین ۵۵ تا ۱۱۴ متر مربع است؛ همچنین حداقل بهای هر متر مربع واحدهای مجتمع مسکونی درنا ۲میلیون و نهصد هزار تومان و حداکثر بهای هر واحد نیز سه میلیون و پانصد هزار تومان است.
شرایط پرداخت این پروژه به نحوی است که ۲۵ درصد به عنوان پیش پرداخت، ۴۵درصد در اقساط سی ماهه، ۲۵درصد در زمان تحویل و ۵ درصد نیز در موعد سند پرداخت خواهد شد.
همچنین مجتمع مسکونی بام در شهرستان چالوس به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های گروه سرمایه گذاری مسکن محسوب می‌شود.
این مجتمع در ۱۵ طبقه و ۶۶ طبقه ساخته شده که ۱۰ واحد این مجتمع قابل واگذاری به متقاضیان است؛ حداقل و حداکثر مساحت واحدهای این پروژه ۵۵ تا ۱۷۸ مترمربع است.
حداقل بهای هر متر مربع ۶ میلیون تومان و حداکثر بهای هر مترمربع نیز ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
۵۰ درصد بهای کل پروژه به صورت پیش پرداخت، ۴۵ درصد به صورت اقساط ۳۰ ماهه و ۵ درصد مابقی نیز در زمان تنظیم سند قابل پرداخت است.
مجتمع مسکونی گلفام در شهرستان رشت نیز از پروژه‌های گروه سرمایه گذاری مسکن به شمار می‌رود. این پروژه ۱۲۰ واحدی در ۵ طبقه شده که ۱۴ واحد آن به متقاضیان واگذار می‌شود. به متقاضیان واگذار می‌شود حداقل و حداکثر مساحت واحدهای این پروژه بین ۱۱۳ تا ۱۳۱ مترمربع در نظر گرفته شده است.
این پروژه با ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که در شهریور ۹۷ به متقاضیان تحویل خواهد شد.
در شهرستان رشت پروژه مسکونی لاکانشهر نیز توسط گروه سرمایه‌گذاری مسکن ساخته شده است. این پروژه ۴۰ واحدی در ۵ طبقه احداث شده که ۱۱ واحد آن به متقاضیان واگذار می‌شود. حداقل و حداکثر مساحت واحدهای پروژه بین ۶۸ تا ۱۰۵ مترمربع به متقاضیان است.
اما‌یکی دیگر از پروژه های گروه سرمایه گذاری مسکن در شهرستان رشت مجتمع درمانی پزشکان آتیه این شهرستان است که در ۱۳ طبقه و ۷۳ واحد در حال ساخت است. تعداد ۲۳ واحد از واحدهای این پروژه به متقاضیان واگذار خواهد شد.
حداقل و حداکثر مساحت واحدهای مجتمع درمانی پزشکان آتیه رشت بین ۹۳ تا ۱۵۳ متر مربع در نظر گرفته شده که ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مجتمع درمانی پزشکان آتیه در شهریور سال آینده به متقاضیان واگذار خواهد شد. حداقل بهای هر متر مربع پروژه مذکور ۷ میلیون 100 هزار تومان به حداکثر بهای آن نیز نیز ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برآورد شده است. ۳۰ درصد بهای کل پروژه به عنوان پیش پرداخت، ۵۰ درصد به صورت اقساط ۱۲ ماهه و ۲۰ درصد مابقی نیز در موعد تحویل پرداخت خواهد شد.
بلندترین ساختمان شهر رشت، بزرگترین مجتمع پزشکان شمال کشور، واحد ام‌ آر‌ آی آزمایشگاه، داروخانه، درب ضد سرقت، سیستم برق اضطراری و دو دستگاه آسانسور خودروبر از جمله امکانات و ویژگی های این پروژه به شمار می‌رود.
پروژه دیگری که گروه سرمایه گذاری مسکن در شهرستان رشت آماده تحویل به متقاضیان دارد مجتمع تجاری دیلمان این شهرستان است.
این پروژه در سه طبقه و ۱۱۶ واحدی ساخته شده که ۸ واحد قابل واگذاری به خریداران و متقاضیان است. حداقل و حداکثر مساحت واحدهای مجتمع تجاری دیلمان رشت بین ۲۵ تا ۴۶متر مربع است. حداقل بهای هر متر مربع این پروژه ۱۸ میلیون تومان و حداکثر بهای هر متر مربع ۳۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است ۵۰ درصد کل بهای پروژه به عنوان پیش پرداخت، ۴۵ درصد به صورت اقساط و پنج درصد مابقی آن نیز در موعد سند پرداخت خواهد.


کلید واژه ها


ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000